lördag 19 januari 2013

Januri i hallen

Tulpaner är en av de vackraste blommorna jag vet, speciellt på vårvintern. De ger en sån tro på våren. Att det är snart här.
Silverträdet i bakgrunden hittade jag på Pentik. Hoppas hitta en perfekt plats för det när jag tröttnar att ha det på matbordet.

Kom mig äntligen för att fixa tejper till tvättkorgarna. Det heter ju skomakarens barn går alltid med söndriga skor, men i detta fall är det "skomakaren" själv som inte kommer sig för att fixa tejper till sig själv, trots egen försäljning.
ps. Ifall du har behov av tejper så är det bara att kontakta mig. Kunderna brukar nog få bättre service än vad jag ger mig själv ;) (www.celma.fi)

Min man tog sig an det andra vitrinskåpet, så nu e det målat också. Vi valde att göra det i vitt också (funderade ett tag på att måla det svart).
Skall ännu limma svart spets inne i skåpet, för att gömma bort trälistarna bakom glaset.


Har planer på tre stora klockor på väggen. Har hittat en modell, men det fanns bara två av dem i lagret på Sisustus In.  Behöver tre. Hur svårt skall det vara?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar