lördag 12 april 2014

Dekorationsdrömmar som blir verklighet


Den här helgen får jag göra det som jag har drömt om att få göra många år. Att få dekorera och planera fester och evenemang är något av det bästa jag vet. Att få göra det på heltid är något som jag hoppas skall gå fram till behövande. Tillsammmans med Björns Matstudio erbjuder vi nu helhetslösningar till fest och evenemang. Vi finns representerade på Österbottens stormässa i helgen. Vårt samarbetsföretag heter cbeventstudio och vi erbjuder våra tjänster till hela
Österbotten. Mera info finns på hemsidan www.cbeventstudio.fi.
Några bilder från vår monter. Vi har dekorerat montern med hjälp av produkter samarbetspartner som Cityflorist och Maxmo hembageri. En del har jag pysslat själv. 





#blogg100

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar