fredag 8 juni 2012

Drömgolvet

att välja klinkers till det här stora golvet var inte lätt. Förrän jag såg dessa från http://www.laattatukku.fi/laatat1.html
Golvet till det stora rummet gjorde vi förra veckan. Ett tungt jobb, men som tur kunde jag bidra med hjälp så det gick dubbelt snabbare. Trots det tog det fyra kvällar och halva lördagen. Söndagen gick åt att foga det. Måndagen gick åt av att gnälla i sjuka muskler...

Slutresultatet är jag super superglad över. Det är blankt, det är vitt/svart och det är bara så bra.
(sen då jag slintat på rumpan nån gång kan det ju hända att jag tar tillbaks mina ord).

Då vi jobbar med projektet så har vi ju alltid sällskap av han som skall flytta med oss. Han kommer varje kväll och granskar i hörnen och har asia åt oss. Även kallad Pelle <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar