tisdag 19 juni 2012

Flyttning på G

Just nu flyttar vi. Det tar sin tid - ett evighetsprojekt känns det som - fast jag har bara hållit på en vecka. Köket har jag nästan klart - det är bara kylskåpet som skall fyllas. Mitt kontor fick jag klart i söndags, kvar bara att hänga upp tv:n på väggen och Jysk-spegeln som jag hämta i går.
Men kvar i det gamla huset är mycket.. kläder och annat skräp. Mycket hamnar i svarta sopsäckar och skall föras till Stormossen sen. Skönt att rensa bort saker som man inte rört på många år. 
Men mycket grejer är sånt som skall få nya ägare - borde hinna fotografera och sätta och på Findit. 
Idag kom den nya sängen och nästa vecka anländer IKEA beställningen. 
Avloppsgrävning e på gång samt nån kabel skall väl dras in ännu. .. det är det gubben sysslar med sålänge jag tömmer huset.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar